Politica de rezervare și plată

Prețuri și tarife la camere

Room type Room number Number of persons Price/room (lei)
Queen standard 33, 35 2 300
Twin standard 11, 21, 24, 26, 31, 37, 13 2 300
Queen superior 14 2 350
Twin superior 23, 25, 32, 34, 36 2 350
Apartment 12, 27 3 500
Apartment panorama view 38 3 600
Single superior 22 1 200

Rezervare și plată

  1. Rezervarea unei camere se poate face prin telefon la +40 744 757 515, sau online pe această pagină.

  2. Plata sejurului se poate efectua la hotel, la sosirea musafirului, în numerar sau prin card bancar Visa, Maestro, Mastercard.

  3. În cazul în care plata se va efectua cu card bancar, la sosirea musafirului hotelul va efectua preautorizarea sumei reprezentând contravaloarea sejurului precum și a sumei de 250 lei pentru acoperirea eventualelor cheltuieli suplimentare ca de exemplu consum din minibar sau pagube produse din vina musafirului. La plecarea musafirului hotelul va iniția imediat deblocarea sumei care excede valoarea facturii, însă deblocarea efectiva va fi efectuată de banca emitentă a cardului, conform regulamentelor proprii.

Politici check-in/check-out

Primirea camerei (check-in): camerele sunt accesibile de la ora 14:00 (în cazul în care ajungeți înainte de ora 14:00 puteți ocupa camera dumneavoastră dacă aceasta este disponibilă);

Eliberarea camerei (check-out): Până la ora 11:00. După check-out camerele vor fi verificate. Pagube sau lipsuri sesizate după plecare vor fi responsabilitatea financiară a clientului și suma respectivă va fi retrasă de pe cardul folosit la preautorizare.

În caz de check-out mai târziu: până la ora 18:00 se va încasa 50% în plus din tariful actual al camerei pe zi, după ora 18:00 se va încasa 100% din tariful actual al camerei pe zi.

Anularea rezervării

Puteți solicita anularea rezervării dvs. prin e-mail panoramacenter@bertis.ro, sau telefonic la numărul +40 744 757 515, cu minim 3 zile înainte de începerea sejurului sau, în cazul rezervărilor last minute, cât mai repede posibil.

În cazul în care rezervarea este făcută prin intermediul unui sistem de rezervare online precum booking.com, etc. rezervarea trebuie anulata prin același sistem, conform politicii de anulare al sistemului respectiv.

Politici referitoare la animalele de companie

Nu acceptăm animale de companie în camerele noastre.

Este interzisă intrarea în restaurantul hotelului cu animale de companie.

Reclamații

Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor în Hotel. Reclamații ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate în considerare de către Hotel.

Reclamațiile privind prejudiciul cauzat prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor clientului trebuie aduse la cunoștința hotelului în perioada sejurului, nu mai târziu de momentul părăsirii unității.

Autoritatea națională pentru protecția consumatorului

https://www.infocons.ro/ro/contact/covasna

Telefonul consumatorilor

021 95 51

0267 312 297

Ministerul Turismului

Direcția de control, verificare și monitorizare turistică – telverde: 0-800-868-282, apelabil din toate rețelele de telefonie.